UN Bra RM12.00

Silocon NU’ Bra
Ia adalah silikon boleh digunakan untuk menutupi payudara dan menampakkan payudara tampak besar. Dibuat 100% Polyurethane dibahagian luarnya dan100% silicone di bahagian dalamnya. Sangat sesuai digunakan bila-bila masa. Ia membolehkan anda mengunakan nye tanpa perlu memkai bra yg bertali dan amat merimaskan. Sangat sesuai di pakai bila-bila masa dimana jua anda berada seperti keluar berkerja . Bersenam, bersukan, berenang atau apa jua aktiviti yang anda lakukan setiap hari.

Harga biasa RM25.00
Harga kami
1x RM12.00
5x RM50.00
12x RM95.00

Whatsapp/wechat/text
0178460827

Cara-cara Penggunaan:
1.Bersihkan kawasan payudara anda dengan sabun dan air untuk menghilangkan minyak dari tubuh dan kulit .Keringkan dengan tuala. Tolong Jangan Guna sebarang bedak serbuk, pelembab, minyak, atau parfum di payudara anda
2 .Berdirilah di depan cermin. Terbalikkan cup silicon dan lekapkan pad payudara dari arah bawah dan tarik keatas. Ikut arahan dalam youtube yg diberikan. Tetapkan silicon bra pada paras yg dikehendaki.

Fungsi:
1.    Mengantikan baju dalam yg menutup payudara yang biasa nye bertali dan agak merimaskan jika di pakai dalam masa yg lama.
2.    Ia memberikan keselesaan pada mereka yg aktif dan memerlukan perapian yg unggul, menegangkan payudara anda
3.    Pengunaan silicon bra lebih selamat tanpa memberi kesan yg dapat dilihat dari lapisan pakaian. ia juga akan menangkat payudara agar lebih teguh dan tegang.
4.    Ia selamat serta melekap pada payudara anda tanpa anda menyedari yg anda memakai un bra. Memberi kesan yang berlainan kepada payudara anda.
5.    Nyaman, selesa serta memberikan ketenangan dalam semua keadaan siang , malam atau apa jua cuaca dan acara

Siapa yang memerlukannya:
1.    Setiap  wanita yang berketrampilan dalam berpakaian
2.    Wanita yang menyusukan anak-anak juga selamat mengunakan.
3.    Ia boleh digunakan oleh setiap wanita muslim dan boleh di bawa sembahyang.